zondag 23 juni 2013

Tricot vakantiejurkje maat 140-146

Bij het verschijnen van de nieuwe patronen van Created in X-land ; was ik meteen geboeid door het patroon Lois ( K1044 ).
Ik durfde het echter niet aan om het model met de verschillende kleurstroken te maken , zonder vooraf te weten of de maat goed is.
Ik maakte dus een proefmodel (niet verknipt) in een stofje dat ik vorig jaar kocht bij Michas Stoffecke.
Het was één van de B-stoffen (met fout) uit een verrassingsdoos tricot-meisjes.
De fout was een verkleuring van de stof aan de zelfkant.

Ik heb het proefmodel afgewerkt tot vakantiejurkje.
Ik denk dat het een comfortabel jurkje is.

De felgele stof had ik niet in mijn voorraad....gelukkig was er bij 'Zeeman' een xxl-shirt te koop waaruit ik de boordjes én de applicatie kon knippen.

De applicatie S
staat voor :
Sun , Sea, Sand, Sleep.....






Geen opmerkingen: